گزارش برنامه شناسایی دیواره سنگ‌نوردی – مهرماه۱۳۹۲

تاریخ اجرا : ۹۲/۷/۱۹

اعضای شرکت کننده : سید امیر ضیایی ، غلامرضا حسن پور ، سید سعید عظیمی فر

هدف برنامه : شناسایی دیواره های فنی و آموزشی

طبق قرار قبلی ساعت ۵ صبح بویسله یک دستگاه خودروی سمند به سمت منطقه شهیون حرکت کردیم.بعد از طی مسافتی  ۲ساعته به ابتدای جاده ی آبشار شوی رسیدیم.این مسیر خاکی است.بعد از طی حدود مسافت ۲۰ دقیقه ای که از جاده اصلی دور شدیم.در سمت چپ جاده دیواره های سنگی با شیب های مختلف و مسیرهای زیبا خود نمایی می کند.

در ابتدای دیواره توقف کردیم و بعد از صرف صبحانه به همراه دوستان کار شناسایی و بازرسی دیواره ها رو آغاز کردیم.

ما به دنبال دیواره و مسیری بودیم که اولا : ریزشی نباشد .دوما : گیره داشته باشد. سوما : قابل ابزار گذاری باشد .

که خوشبختانه چندیدن مسیر مختلف با درجه ها سختی ها متفاوت پیدا کردیم.که برخی صرفا آموزشی بوده و برای کلاسهای آموزشی گروه بسیار مناسب بودند و برخی دارای کلاهک و نیاز به کار فنی داشتند.

تا اینجا خوشحال بودیم که توانستیم دیواره ای پیدا کنیم که در منطقه ی خودمان باشد و بتوانیم بر روی آن کار فنی انجام دهیم.زیرا همیشه برای تمرین های فنی مجبور بودیم به شهرهای همجوار برویم که خود باعث تلف شدن وقت و تحمیل هزینه های بسیار جابه جایی به افراد بود.

سپس یکی از مسیرها را انتخاب کرده و پس از میخ کوبی  ، در مسیر میانی نصب کردیم و تمرین صعود سرطناب را انجام دادیم.

ساعت ۱۲ ظهر کارگاه را جمع کرده و به سمت دزفول حرکت کردیم.

لازم به ذکر است چند مسیر زیبا شناسایی شدن که جهت استفاده نیاز به رول کوبی و ثابت گذاری دارند که قرار شد تیم سنگ طی چند جلسه اقدام به ثابت گذاری آنها کند.

در آخر دوستانی که تمایل دارند در برنامه ثابت گذاری مسیر با ما همکاری داشته باشند لطفا از طریق پیامک اطلاع دهند.

• نویسنده گزارش : سید سعید عظیمی‌فر
  • تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲
  • تعداد بازدید : 1382

برچسب: , , , , , ,

۴ دیدگاه »

1. مهران نیلساز ۲۷ مهر ۱۳۹۲ at ۲:۳۳ ب.ظ - پاسخ

به به دستتون درد نکنه از این زحمتی که متحمل شدین اگه کاری از دست من هم برمیاد روم حساب کنید

Thumb up 1 Thumb down 0

2. maryam homam ۲۷ مهر ۱۳۹۲ at ۲:۳۵ ب.ظ - پاسخ

با سلام از انجایی که بنده علاقه زیادی به سنگ نوردی دارم امادگی خودمو اعلام میکنم منتهاش مدتی وقت احتیاج دارم برای اماده گی

3. محمد خواجه نظر ۲۷ مهر ۱۳۹۲ at ۳:۱۰ ب.ظ - پاسخ

جا داره که از آقای ضیائی زاده و عظیمی فر که دارند برای پیش برد اهداف گروه در زمینه آموزش تلاش می کنند کمال تشکر رو داشته باشم و همچنین یک تشکر ویژه از جناب آقای دکتر حسن پور که همیشه به عنوان یک استاد در کنار ما حضور دارند و با راهنمایی های خوبشون باعث پیشرفت ما شدند.

Thumb up 1 Thumb down 0

4. P00IA ۲۷ مهر ۱۳۹۲ at ۷:۵۸ ب.ظ - پاسخ

منم خسته نباشید میگم، ممنون از زحماتتون، اگه کمکی از من ساخته هست خوشحال میشم همراهیتون کنم

Thumb up 0 Thumb down 0

+ نظر خود را اضافه کنید

+ برای نمایش آواتار خود در فرم نظرات، می‌توانید در سایت گراواتار ثبت‌نام کنید.